Administracinė informacija

Matematika

Matematika 12. Elektroninės pratybos bendrajam kursui

Ši priemonė skirta 12 klasei ir yra mokomojo komplekto „Matematika 12“ sudedamoji dalis. Priemonę sudaro vadovėlio penkių skyrių (stochastika, geometrija, funkcijos ir jų grafikai, trigonometrija, funkcijos išvestinė) teorinės dalies elektroninė versija ir ją papildantys demonstraciniai įrankiai. Šioje priemonėje rasite pamatinių uždavinių sprendimo pavyzdžių, įvairių mokomųjų užduočių, stochastikos uždavinių, žinyną.

Interaktyvūs  mokymosi objektai I–IV gimnazijos klasėms
Vilniaus gimnazijų inicijuoto projekto metu buvo sukurta interaktyvių kompiuterinių mokymosi objektų, skirtų matematikos pamokoms. Daugialypės terpės pagrindu sukurti interaktyvūs mokymosi objektai atitinka Bendrąsias programas, taigi yra tinkami ir vidurinių mokyklų 9–12 kl. Visos pamokos patalpintos leistuve, turinčiame interaktyvios lentos funkcijas: galima padidinti ar sumažinti vaizdą, uždengti dalį ekrano, interaktyviu pieštuku pridėti pastabas, pridėti rodykles, pastumti vaizdą, rodyti visame ekrane. Kiekvienam mokymosi objektui yra parengtos metodinės rekomendacijos.
Matematika 11
Priemonė paruošta pagal "Matematika 11. Bendrajam kursui" vadovėlį. Joje pateikiama teorija, uždaviniai, sprendimo pavyzdžiai,  testai, žinynas.
Tikimasi, kad ši priemonė padės mokiniui:
          1. savarankiškai įtvirtinti per pamoką įgytas žinias;
          2. pasitikrinti, kaip suprato vieną ar kitą temą;
          3. atlikti tiriamąsias užduotis pasitelkus braižiklį;
          4. geriau pasirengti kontroliniam darbui.
Kengūros treniruočių laukas
Interneto svetainėje pateikiamos iki šiol vykusių pastarųjų penkių metų (2002-2006 m.) „Kengūros“ konkursų užduotys visose penkiose amžiaus grupėse su atsakymais ir sprendimais. Pagrindinės svetainės savybės: laisvas prisijungimas, užduotys pagal amžiaus grupes, konkurso metų pasirinkimas, režimo pasirinkimas, pasiektų rezultatų palyginimas, su realiais pasirinktų metų ir internete sprendusių rezultatais savo pasiekimų istorija.
Matematikos uždaviniai 7 klasei
Priemonė skirta 7 klasės matematikos mokymui, pritaikyta adaptuotiems bei modifikuotiems mokiniams. Priemonę sudaro temos: Teigiamų ir neigiamų skaičių veiksmai, Reiškinių pertvarkymas, Lygčių sprendimas. Priemonėje yra teorinė medžiaga, pratybos, kontroliniai darbai, pagalba.
Moppi

Matematikos kompiuterinė mokomoji – pratybų programa, apimanti 6-9 klasių matematikos kursą. Programa skirta matematikos mokymui, ir gali būti naudojama tiek matematikos pamokų metu, kontroliniams darbams, tiek ir savarankiškam mokymuisi. Joje yra daugiau nei 2600 įvairių matematikos užduočių, kurios gali būti atnaujinamos ir keičiamos. Programa interaktyvi, greitai įvaldoma ir patogi naudoti.

Matematika Tau - 5E
Priemonėje sudėti tie uždaviniai, kuriuos patogu spręsti kompiuteriu, braižymo užduotys, testai, galvosūkiai. Yra trijų tipų užduotys. Vienos iš jų vizualizuoja teoriją, kitos įtvirtina žinias arba moko skaičiavimo algoritmų. Trečia užduočių rūšis skirta matematikos integravimui su kitais mokomaisiais dalykais. Iš viso nagrinėjamos 93 temos. Priemonę galima naudotis tiek mokantis individualiai, tiek pamokų metu. Yra galimybė pasirinkti uždavinio sudėtingumo lygį ar vieną iš veiksenų: mokymosi, pasikartojimo ir lenktyniavimo.
Paprastosios trupmenos
Priemonės turinį sudaro penkios temos. Pirmoji tema „Kuri figūros dalis nuspalvinta“ skirta mokytis nurodytą dydžio dalį reikšti paprastąja trupmena. Kitos temos skirtos mokytis atlikti veiksmus (sudėti, atimti, dauginti, dalyti) su paprastosiomis trupmenomis (mišrieji skaičiai nėra nagrinėjami). Ypač patraukli galimybė peržiūrėti savo atsakymus ir palyginti juos su teisingais. Šios priemonės svarbi ypatybė yra ta, kad uždavinius generuoja kompiuteris, todėl kiekvieną kartą atliekant užduotis, jos bus skirtingos. Tiesa, kad skaičiavimai nebūtų sunkūs, programoje yra apribotas parenkamų skaičių dydis.
Žaidžiame matematiką. Tiesinės lygtys
Priemonė skirta mokyti(s) spręsti paprasčiausias pirmojo laipsnio lygtis su vienu nežinomuoju. Kiekvienos lygties atveju galima pasirinkti vieną iš trijų sudėtingumo lygių: a) visi lygties koeficientai ir atsakymas yra natūralieji skaičiai; b) lygties koeficientas ir atsakymas yra teigiamieji racionalieji skaičiai (dešimtainės ar paprastosios trupmenos); c) lygties koeficientai ir atsakymas yra racionalieji skaičiai. Programoje yra dvi veiksenos: mokymosi ir pasitikrinimo. Pratimų skaičius nėra ribojamas. Atlikus kontrolines užduotis, suskaičiuojami teisingi atsakymai, įvertinamas rezultatas (parašomas pažymys).
Dinaminė geometrija
Svetainėje pateikiamas išsamus kompiuterinės mokamosios programos "Dinaminė Geometrija" aprašymas.  Pagalba norintiems išmokti dirbti su „Dinamine geometrija“ ir patarimai dirbantiems. Įvykusių pamokų projektai. Tyrimo uždaviniai. Projektai, kuriuos galima panaudoti pamokose. Scenarijai, lengvinantys kūrėjo darbą. Moksleivių projektiniai darbai.
2011 Šakių raj. Kriūkų mokykla-daugiafunkcis centras - Administracinė informacija.
Powered by Joomla 1.7 Templates