„Šok į tėvo klumpes“

Balandžio 10 d. grupė 7-8 kl. moksleivių su mokytoja Daiva Jėčiene dalyvavo profesinio veiklinimo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėse "Šok į tėvo klumpes" ir lankėsi ūkininko Martyno Laukaičio daržovių rūšiavimo - fasavimo ceche Jokūbonių kaime. Čia moksleiviai sužinojo, kaip Martynas Laukaitis pradėjo ūkininkauti, įkūrė cechą. Ūkininkas pristatė cecho įrangą, jo veiklą, papasakojo, ką ir kaip dirba darbuotojai, kur keliauja produkcija. Mokiniai sužinojo, kad burokėliai ir bulvės keliauja ne tik į didžiuosius prekybos centrus "RIMI", "MAXIMA", "IKI" Lietuvoje, bet ir į Italiją, Airiją, Prancūziją, Jungtinę Karalystę ir kitas Europos valstybes. Apžiūrėję cechą, moksleiviai patys išbandė, ką reiškia darbuotis prie rūšiavimo linijos. Nuo mokinių neatsiliko ir mokytoja. Dalis moksleivių nutarė vasarą padirbėti ceche.

Seminaras „Kompleksinės pagalbos vaikui teikimas, taikant tinklinio bendradarbiavimo modelį“

Kovo 30 d. mokykloje vyko seminaras „Kompleksinės pagalbos vaikui teikimas, taikant tinklinio bendradarbiavimo modelį“. Seminarą vedė lektorės Loreta Tamulaitienė, Šiaulių Normundo Valterio jaunimo mokyklos direktorė, Lina Mendelienė, Šiaulių Normundo Valterio jaunimo mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir Nerijus Kundrotas, socialinis partneris. Seminare dalyvavo ir tobulino savo žinias Lekėčių mokyklos, Plokščių mokyklos-daugiafunkcio centro, Sintautų pagrindinės mokyklos ir Kriūkų mokyklos pedagogų komandos.

Seminaro programos tikslas - plėtoti kompleksinės pagalbos vaikui instituciniuose ir tarpinstituciniuose tinkluose idėjas Lietuvos mokyklų bendruomenėse. Seminaro dalyviai susipažino su mokyklos išbandytu Alternatyviojo ugdymo teoriniu „Mokyklos tinklinio bendradarbiavimo su socialiniais partneriais modeliu“ ir jo įgyvendinama praktika. Klausytojams buvo pateiktos teorinės ir praktinės įžvalgos dėl pagalbos komandų telkimo, pagalbos vaikui planavimo, atvejo koordinatoriaus parinkimo, tėvų ir socialinių partnerių įtraukimo, tinklinio bendradarbiavimo modelio diegimo stebėsena ir vertinimas. Aptarta modelio diegimo stebėsenos sistemos struktūra, pagalbos vaikui tinklo priemonių sistema, projekto dalyvių požiūris į įvykusius pokyčius, pagalbos mokiniui teikimo vidinio ir išorinio tinklo plėtra.

2011 Šakių raj. Kriūkų mokykla-daugiafunkcis centras - 2014 - 2015 mokslo metai.
Powered by Joomla 1.7 Templates